Preskočiť na hlavný obsah

Podnety, sťažnosti a riešenie sporov

Vypublikované:
Obsah

Úradu je možné doručiť podnet, ktorým podávateľ popisuje postup regulovaného subjektu, alebo inej osoby podliehajúcej kontrole, štátnemu dozoru, dozoru a dohľadu s ktorým nesúhlasí. Výsledkom vybavovania podnetu je stanovisko, ktoré informuje podávateľa podnetu o zistených skutočnostiach. 

Úradu je možné tiež doručiť návrh na alternatívne riešenie sporu, ktorého cieľom je uzatvorenie dohody medzi odberateľom a dodávateľom, ktorá bude akceptovateľná pre obe strany sporu.

Bližšie podrobnosti a usmernenia ako postupovať:

Úrad ako orgán štátnej správy pre oblasť regulácie v sieťových odvetviach  a kontrolným orgánom nad všeobecne záväznými právnymi predpismi v energetike s celoslovenskou pôsobnosťou vybavuje podnety fyzických osôb, právnických osôb a orgánov verejnej  moci, ktoré sa týkajú najmä dodržiavania práv, povinností a zákonom chránených záujmov účastníkov trhu s energiami a iných dotknutých osôb.

Aktualizované:
Skočiť na začiatok obsahu Skočiť na hlavičku