ÚRSO v súvislosti s COVID-19 upravilo úradné hodiny podateľne na každý pracovný deň v dobe od 10:00 do 14:00 hod.
Zobraziť galériu
ÚRSO naďalej vykonáva všetky svoje služby a vyvíja maximálne úsilie, aby na všetky podania reagoval čo najskôr. Za daných okolností môže dôjsť k oneskoreniu pri zasielaní odpovedí na podania odberateľov. Prosíme, aby ste sa v prípade potreby obrátili na URSO na e-mailovej adrese: spotrebitel@urso.gov.sk
- Prípadne píšte na adresu:
Úrad pre reguláciu sieťových odvetví
Tomášikova 28C
821 01 Bratislava 3
ÚRSO ďalej dáva do pozornosti odberateľom možnosť obrátiť sa na spotrebiteľské združenia, ktoré v rámci svojej pôsobnosti ponúkajú bezplatné poradenstvo. O poradenstvo môže požiadať každý, kto má pocit, že má problém v orientovaní sa na trhu s energiami, pri úhradách za energie, prípadne že žije v zdraviu a komfortnému životu nevyhovujúcich podmienkach. Tu sú kontakty na niektoré z nich:
- Spoločnosť ochrany spotrebiteľov
Kontakt: www.sospotrebitelov.sk (e-mail: info@sospotrebitelov.sk) - Združenie na ochranu práv spotrebiteľov - OMBUDSPOT
Kontakt: www.ombudspot.sk (e-mail: info@ombudspot.sk) - Združenie slovenských spotrebiteľov
Kontakt: www.zss.sk (e-mail: zss@zss.sk , energeticky.ombudsman@gmail.com)